متحدہ عرب امارات کے ویزے کے لیے اپلائی کرنے کا انتہائی آسان طریقہ کار

دبئی (قدرت روزنامہ)کیا آپ سیاحتی ویزے پر متحدہ عرب امارات جانے کا ارادہ کر رہے ہیں یا ایک غیر ملکی ہیں جو متحدہ عرب امارات میں اپنے خاندان کی کفالت کرنے کی کوشش کر رہے ہیں لیکن نہیں جانتے کہ کہاں سے آغاز کرنا ہے یا درخواست دینا ہے؟ تو جانیے کہ یو اے ای کے امیگریشن حکام کی جانب سے درخواست دہندگان کو آن لائن اور آف لائن دونوں طرح سے ویزا کے لیے درخواست کے عمل کو آسان بنانے کے لیے متعدد اختیارات دیے ہیں لیکن اگر آپ نہیں جانتے کہ کہاں سے آغاز کرنا ہے، تو درج ذیل میں وہ سب کچھ ہے جو آپ کو جاننے کی ضرورت ہے؛
>>> ویزا کے لیے درخواست دینے کے آن لائن ذریعے
(1) وفاقی اتھارٹی برائے شناخت، شہریت، کسٹمز اور پورٹس سیکیورٹی (ICP)
ویزے جو ابوظہبی، شارجہ، عجمان، راس الخیمہ، ام القوین یا فجیرہ میں جاری کیے جاتے ہیں ان کا انتظام وفاقی اتھارٹی برائے شناخت، شہریت، کسٹمز اور پورٹس سیکیورٹی (ICP) کرتی ہے، آپ ویزا کے لیے آن لائن درخواست ICP ویب سائٹ icp.gov.ae یا اسمارٹ فون ایپلی کیشن 'UAEICP' کے ذریعے دے سکتے ہیں، اسمارٹ فون ایپلی کیشن Apple اور Android دونوں ڈیوائسز کے لیے دستیاب ہے .
آن لائن ویزا کے لیے اپلائی کرتے وقت آپ کو ہمیشہ ڈیجیٹل فارمیٹ میں اپنی دستاویزات رکھنے کی ضرورت ہوتی ہے، ساتھ ہی اس فرد کی دستاویزات جو آپ کو سپانسر کرنا چاہتے ہیں، ICP مذکورہ بالا امارات سے سیاحتی ویزے بھی جاری کرتا ہے، آپ پانچ سالہ سیاحتی ویزا یا باقاعدہ 30 دن یا 90 دن کے سیاحتی ویزا کے لیے آن لائن درخواست دے سکتے ہیں .

اس سے قطع نظر کہ آپ کون سا پلیٹ فارم استعمال کر رہے ہیں (ویب سائٹ یا ایپ) آپ کو درخواست کے عمل کو آسانی سے مکمل کرنے کے لیے کچھ دستاویزات کی ڈیجیٹل کاپیاں اپنے پاس دستیاب رکھنے کی ضرورت ہوگی، مطلوبہ دستاویزات کی فہرست درج ذیل ہے؛
> کفیل اور کفیل کے پاسپورٹ کی کاپی .
> سپانسر کی تصویر .
> اسپانسر کی ایمریٹس آئی ڈی .
> کفیل کی ایجاری (سیاحتی ویزا کے لیے درکار ہو سکتی ہے) .
> دستاویزات جیسے تصدیق شدہ برتھ سرٹیفکیٹ یا میرج سرٹیفکیٹ .
آپ کو گولڈن ویزا کی درخواست یا فیملی ویزا جیسی درخواستوں میں اپنا لیبر کنٹریکٹ یا تنخواہ کا سرٹیفکیٹ فراہم کرنے کی بھی ضرورت پڑسکتی ہے .
(2) جنرل ڈائریکٹوریٹ آف ریذیڈنسی اینڈ فارنرز افیئرز (GDRFA)
دبئی اگر آپ دبئی میں سیاحتی، رہائش یا ملازمت کے ویزا کے لیے درخواست دے رہے ہیں تو آپ اس کے لیے جنرل ڈائریکٹوریٹ آف ریذیڈنسی اینڈ فارنرز افیئرز (GDRFA) دبئی کی ویب سائٹ gdrfad.gov.ae کے ذریعے درخواست دے سکتے ہیں، ایک بار پھر یاد دہانی کرادیں کہ جب آپ آن لائن ویزا کے لیے درخواست دیتے ہیں تو آپ کو یہ یقینی بنانا ہوگا کہ آپ کے پاس تمام دستاویزات آسانی سے قابل رسائی ہیں .
(3) دبئی ناؤ DubaiNow ایپ
GDRFA دبئی لوگوں کو دبئی ناؤ DubaiNow کے ذریعے ویزا کے لیے درخواست دینے کی بھی اجازت دیتا ہے، جو دبئی کی حکومت سے متعلق تمام خدمات کے لیے آفیشل ایپ ہے .
(4) ایئر لائن ویب سائٹس
اگر آپ متحدہ عرب امارات جانے کا منصوبہ بنا رہے ہیں اور ایمرٹس اور اتحاد جیسی متحدہ عرب امارات کی ایئر لائن کے ذریعے ٹکٹ بک کر رہے ہیں تو آپ سیاحتی ویزا کے لیے درخواست دینے کے لیے ان کی ویب سائٹ بھی استعمال کر سکتے ہیں، تاہم ہر ایئرلائن کی کچھ شرائط ہوتی ہیں، جنہیں آپ کے ویزا کے لیے ان کے ذریعے پورا کرنا ضروری ہے .
>> ویزا کے لیے آف لائن درخواست دینے کی جگہیں
اگر آن لائن ویزا کے لیے درخواست دینا آپ کے لیے قابل یا آرام دہ چیز نہیں ہے تو آف لائن آپشنز بھی ہیں جس کے لیے آپ کو مخصوص مراکز کا دورہ کرنا ہوگا جہاں آپ کی ویزا درخواست پر کارروائی آگے بڑھائی جائے گی، ان میں درج ذیل مراکز شامل ہیں؛
(1) ٹائپنگ سینٹرز
متحدہ عرب امارات میں امیگریشن حکام نے متعدد ٹائپنگ مراکز کو افراد اور اداروں سے ویزا درخواستوں پر کارروائی کرنے کی اجازت دی ہے، آپ کو بس مطلوبہ دستاویزات کے ساتھ ٹائپنگ سینٹر جانے کی ضرورت ہے، آپ جس ویزا کے لیے درخواست دے رہے ہیں اس کی ادائیگی کریں اور ٹائپنگ سینٹر درخواست کے پورے عمل کا انتظام کرے گا تاہم ٹائپنگ سینٹر سے گزرتے ہوئے آپ کو اضافی سروس چارجز ادا کرنے ہوں گے .
(2) امیر سینٹرز
Amer مراکز دبئی کے GDRFA کی جانب سے امیگریشن کی درخواستوں پر کارروائی کرتے ہیں، اگر آپ کے پاس دبئی میں جاری کردہ ویزا ہے اور آپ اپنے خاندان کی کفالت کرنا چاہتے ہیں یا اگر آپ دبئی میں مقیم اسٹیبلشمنٹ ہیں جسے اپنے ملازم کے ویزے کے لیے درخواست دینے کی ضرورت ہے تو آپ مطلوبہ دستاویزات کے ساتھ اپنے قریب ایک Amer سنٹر پر جا سکتے ہیں .
(3) ٹریول ایجنسیاں
متحدہ عرب امارات میں لائسنس یافتہ ٹریول ایجنٹ آپ کے لیے سیاحتی ویزا کا بندوبست کر سکتے ہیں بشرطیکہ آپ ان کے ذریعے ٹکٹ خریدیں، اگر آپ اپنے آبائی ملک سے سیاحتی ویزا کے لیے درخواست دے رہے ہیں تو آپ کسی بھی پیکج کے لیے اپنی مقامی ٹریول ایجنسی سے رابطہ کر سکتے ہیں تاہم ٹریول ایجنٹس کے ساتھ کام شروع کرنے سے پہلے ان کی صداقت کی جانچ کرنا ضروری ہے، اگر آپ یہ جاننا چاہتے ہیں کہ کیا آپ جو ایجنسی استعمال کر رہے ہیں وہ قانونی ہے؟ تو آپ تصدیق کے لیے اپنے ملک میں متحدہ عرب امارات کے سفارت خانے کی مدد لے سکتے ہیں .
(4) ہوٹل
متحدہ عرب امارات کے ہوٹل بھی آپ کے سیاحتی ویزا کے لیے درخواست دے سکتے ہیں، بشرطیکہ آپ نے ان کے ساتھ ہوٹل کی بکنگ کروائی ہو .

. .
Ad
متعلقہ خبریں