’عمرہ کے دوران بہت زیادہ فوٹو گرافی میں مشغول نہ رہیں‘

مکہ مکرمہ (قدرت روزنامہ) دوران عمرہ حرم شریف میں تصویر کشی اور سیلفی کے حوالے سے سعودی وزارت حج و عمرہ کا بیان سامنے آگیا . سعودی میڈیا کے مطابق سعودی وزارت حج و عمرہ نے عبادت میں لگن اور مکہ کی عظیم مسجد میں اور عمرہ کے دوران بہت زیادہ فوٹو گرافی میں مشغول نہ ہونے پر زور دیا ہے ، اس حوالے سے ایک بیان میں وزارت کی جانب سے کہا گیا ہے کہ کیمپس میں اور عمرہ کے دوران بار بار فوٹوگرافی زائر کو خدا کی تعظیم اور اطاعت سے ہٹاتی ہے اور آپ کے قریب سے گزرنے والوں کو پریشان کرتی ہے ، اس کی وجہ سے دوسروں کے آپ سے ٹکرانے کا بھی خدشہ رہتا ہے .


وزارت نے نشاندہی کی ہے کہ اگر آپ حرم کے اندر تصاویر لینا چاہتے ہیں تو رسومات ادا کرتے وقت دوسروں کی رازداری کا احترام کیا جانا چاہیے اور کسی بھی نجی صورتحال کی تصویر کشی نہیں کرنی چاہیے .

اس کے علاوہ سعودی وزارت حج و عمرہ نے پچھلے دس دنوں میں زائرین کی بھیڑ کے اثر کو کم کرنے کی کوشش میں صاف اور نئے ماسک پہننے، مبصرین کی ہدایات کو سننے، رسومات ادا کرنے میں جلدی نہ کرنے اور بہت سے بھاری سامان لے جانے سے گریز کرنے کا مشورہ دیا .

اسی طرح ہ سعودی عرب نے چند روز قبل 2022ء کے لیے حج کوٹہ بھی جاری کر دیا ، رواں برس پاکستان سے 81 ہزار 132 افراد حج کی سعادت حاصل کرسکیں گے جب کہ مجموعی طور پر رواں سال 10 لاکھ ملکی اور غیر ملکی افراد حج کی سعادت حاصل کریں گے . سعودی میڈیا کے مطابق سعودی حکومت نے تمام مسلمان ممالک کے حج درخواستوں کا کوٹہ جا ری کیا ہے ، سعودی حکومت نے 2 سالہ کورونا پابندیوں کے بعد سال 2022ء میں عازمین حج کے کوٹے میں اضافہ کر دیا ہے ، جس کے تحت بنگلہ دیش کا حج کوٹہ 57 ہزار 585 اور نائجیریا کا 43 ہزار 8 مقرر کیا گیا ہے .
اس کے علاوہ بھارت کے لیے 79 ہزار237 ، افغانستان کا 13 ہزار 582 اور ترکی کا 37 ہزار 770 ہے ، برطانیہ 12 ہزار 348 ، امریکہ 9 ہزار 504 اور فرانس کو 9 ہزار 268 افراد کا کوٹہ الاٹ کیا گیا ہے جب کہ سری لنکا سے 1585 حجاج کرام حج کر سکیں گے .

. .
Ad
متعلقہ خبریں