پی سی بی نے شائقین کو قومی کرکٹ ٹیم کی نئی کٹ ڈیزائن کرنے کی دعوت دیدی

لاہور(قدرت روزنامہ) پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) نے پاکستانی شائقین کو اپنی فنکارانہ صلاحیتوں کا مظاہرہ کرنے اور اگلی شرٹ ڈیزائن کرنے والا شخص بننے کا موقع دیا ہے . مقابلے کا اعلان خود پی سی بی نے کیا تھا اور یہ 25 مئی کو اختتام پذیر ہوگا .

پی سی بی نے یہ فیصلہ شائقین کے ساتھ مختلف سٹیجز پر مشغول ہونے کے لیے لیا ہے اور ساتھ ہی ساتھ آفیشل کٹ کے انداز کو بھی اپ گریڈ کیا ہے .
شائقین کی طرف سے ڈیزائن کی گئی نئی شکل 2022-23ء کے لیے کٹس پر لاگو کی جائے گی اور پریس ریلیز میں یہ لکھا گیا ہے ’’کٹس کے ڈیزائن ایک واحد تھیم پر مبنی ہونے کی درخواست کی جاتی ہے، ہر تجویز میں زیادہ سے زیادہ دو شامل ہو سکتے ہیں . تھیمز، جن پر تمام فارمیٹس کے لیے کٹ ڈیزائنز کا ایک سیٹ جمع کرایا جانا چاہیے، یہی تھیم سفری ملبوسات، مداحوں کے ملبوسات اور پی سی بی کے دیگر سرکاری سامان پر لے جایا جائے گا .

پی سی بی نے مقابلہ کے اعلان کے ساتھ دستاویز بھی فراہم کیں جس میں حوالہ جات اور رہنمائی پوائنٹس شامل تھے . بیان میں مزید کہا گیا ’کلاش کٹ کے لیے، ڈیزائن ہوم کٹ کے روایتی رنگوں کے علاوہ ایک اہم رنگ بنا سکتا ہے . تخلیقی تھیم یا کٹ کے ڈیزائن کے عناصر پاکستانی تاریخ، ثقافت، کلیدی اقدار، فنی اقدار، یا دیگر پہلوؤں کی عکاسی کر سکتے ہیں جو واضح طور پر ظاہر کرتے ہیں . ڈیزائن کے پیچھے پاکستانی شناخت اور وژن ہے‘ .

. .
Ad
متعلقہ خبریں