نوجوت سنگھ سدھو کو 34 سال پرانے مقدمے میں ایک سال قید کی سزا

نئی دہلی (قدرت روزنامہ) بھارتی اپوزیشن جماعت کانگریس کے رہنما نوجوت سنگھ سدھو کو 1988ء میں سڑک پر ایک شخص کو تشدد کا نشانہ بنا کر ہلاک کرنے کے مقدمے میں ایک سال کی قید سنا دی گئی ہے . 58 سالہ نوجوت سدھو کو ایک سال کی "سخت قید" کی سزا بھگتنے کے لیے عدالت کے سامنے ہتھیار ڈالنا پڑے .

سدھو کے پاس حکم کو چیلنج کرنے کا اختیار ہے .
سپریم کورٹ 1988ء میں سدھو اور اس کے ساتھی کے ساتھ جھگڑے کے بعد مرنے والے شخص کے خاندان کی درخواست پر سماعت کر رہی تھی . تین دہائیوں سے زیادہ عرصے سے اس واقعے اور اس کے قانونی نتائج نے سدھو کو پریشان کر رکھا ہے، جنہوں نے حال ہی میں ریاستی انتخابات میں اپنی پارٹی کی شکست کے بعد پنجاب کانگریس کے سربراہ کا عہدہ چھوڑ دیا تھا .

متاثرہ خاندان نے سدھو کے خلاف سنگین الزامات اور سپریم کورٹ کے 2018ء کے حکم پر نظرثانی کی درخواست کی تھی .

27 دسمبر 1988ء کو نوجوت سنگھ سدھو کا پٹیالہ کے رہنے والے گرنام سنگھ کے ساتھ پارکنگ کی جگہ پر جھگڑا ہوا . سدھو اور ان کے ساتھی روپندر سنگھ سندھو نے مبینہ طور پر گرنام سنگھ کو اپنی کار سے باہر گھسیٹ کر مارا، بعد میں اس کی موت ہوگئی . 1999ء میں پٹیالہ کی ایک سیشن عدالت نے سدھو اور ان کے ساتھی کو ثبوت کی کمی اور شک کا فائدہ دیتے ہوئے بری کر دیا .
اس فیصلے کو چیلنج کرنے والی ایک عرضی پر پنجاب اور ہریانہ ہائی کورٹ نے سدھو کو 2006ء میں مجرمانہ قتل کا مجرم ٹھہرایا اور انہیں تین سال قید کی سزا سنائی . 2018ء میں سدھو نے سپریم کورٹ سے رجوع کیا، جس نے ہائی کورٹ کے حکم کو ایک طرف رکھ دیا کہ اس بات کا کوئی ثبوت نہیں ہے کہ اس شخص کی موت ایک ہی ضرب سے ہوئی تھی . لیکن اس نے کرکٹر کو ایک بزرگ شہری کو تکلیف پہنچانے کا قصوروار ٹھہرایا .
سدھو کو رضاکارانہ طور پر ایک 65 سالہ شخص کو تکلیف پہنچانے کا قصوروار ٹھہرایا گیا تاہم وہ جیل کی سزا اور 1000 روپے جرمانہ سے بچ گئے . سپریم کورٹ نے سدھو کے معاون روپندر سندھو کو بھی تمام الزامات سے یہ کہتے ہوئے بری کر دیا کہ ان کے موقع پر موجود ہونے کا کوئی مناسب ثبوت نہیں تھا . متاثرہ خاندان نے سپریم کورٹ سے اپنے حکم پر نظرثانی کرنے اور سخت الزامات پر غور کرنے کی درخواست کی . سدھو نے خاندان کی نظرثانی درخواست کو چیلنج کیا تھا . سپریم کورٹ نے آج کانگریس لیڈر کی عرضی پر فیصلہ سنایا .

. .
Ad
متعلقہ خبریں