پی سی بی کا ویسٹ انڈیز کیخلاف فل سٹرنتھ ٹیم سلیکٹ کرنے کا فیصلہ

لاہور (قدرت روزنامہ) پاکستان کی قومی ٹیم کے سلیکٹرز نے ویسٹ انڈیز کے خلاف تین میچوں کی ون ڈے سیریز کے لیے ممکنہ مضبوط ترین سکواڈ کے ساتھ جانے کا فیصلہ کیا ہے . ابتدائی طور پر ذرائع نے دعویٰ کیا تھا کہ سلیکشن کمیٹی چند سینئر کھلاڑیوں کو آرام دینے اور نوجوان ٹیلنٹ کو موقع دینے پر غور کرے گی لیکن یہ منصوبہ ختم کردیا گیا ہے .


پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) کے ذرائع نے انکشاف کیا ہے کہ سلیکٹرز نے ایک مضبوط سکواڈ کو میدان میں اتارنے کا فیصلہ کیا ہے کیونکہ ان کا خیال ہے کہ یہ تجربہ کرنے کا صحیح وقت نہیں ہے . دونوں ٹیموں کے درمیان تین میچوں کی ون ڈے سیریز آئی سی سی ون ڈے ورلڈ کپ سپر لیگ کا حصہ ہے اور ورلڈ کپ کوالیفکیشن لائن پر ہونے کے ساتھ ہی یہ فیصلہ کیا گیا ہے کہ کسی بھی سینئر کھلاڑی کو ٹیم سے ڈراپ نہیں کیا جائے گا .

ذرائع نے سلیکٹرز کے حوالے سے بتایا کہ ایک مرحلے پر کچھ اہم کھلاڑیوں کو آرام دینے پر غور کیا جارہا ہے لیکن سٹیک ہولڈرز کی اکثریت کی رائے تھی کہ کچھ اہم کھلاڑیوں کو آرام دینا بہت خطرناک ہو گا چونکہ پاکستان کو تین ون ڈے کھیلنے ہیں، اس لیے آپ کے اہم کھلاڑیوں کو سامنے لانے میں کوئی بڑا خطرہ نہیں ہے کیونکہ ان کے پاس ون ڈے کے لیے نیدرلینڈز اور دو میچوں کی ٹیسٹ سیریز کے لیے سری لنکا کے دورے سے قبل دوبارہ منظم ہونے کے لیے کافی وقت ہوگا . ویسٹ انڈیز کے خلاف سیریز کے لیے گرین کے سکواڈ کا اعلان اگلے ہفتے میں متوقع ہے . سیریز 8، 10 اور 12 جون کو راولپنڈی کرکٹ سٹیڈیم میں کھیلی جائے گی .

. .
Ad
متعلقہ خبریں