فٹنس خدشات کے باوجود شاہین آفریدی کی ویسٹ انڈیز سیریز کیلئے سلیکشن نے سوالات اٹھا دیئے

لاہور (قدرت روزنامہ) پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) نے ویسٹ انڈیز کیخلاف 8، 10 اور 12 جون کو راولپنڈی کرکٹ سٹیڈیم میں شیڈول تین ایک روزہ میچوں کی سیریز کے لیے 16 رکنی سکواڈ کا اعلان کر دیا ہے . دریں اثناء فٹنس مسائل کے باوجود شاہین شاہ آفریدی کی ٹیم میں موجودگی تشویشناک ہے .

اس سے قبل بتایا گیا تھا کہ پی سی بی کے میڈیکل پینل سے ان کا تفصیلی چیک اپ ہوگا اور ڈاکٹر کی رپورٹ کے بعد وہ دوبارہ بولنگ شروع کریں گے .
سٹار پیسر جو حال ہی میں جاری کاؤنٹی چیمپئن شپ میں شرکت کے بعد پاکستان واپس آئے تھے، تھکاوٹ کا شکار تھے اور انگلینڈ میں مڈل سیکیس کے لیے کھیلنے کے دوران سختی، درد اور بخار کی شکایت کی تھی . آسٹریلیا سیریز کے دوران آل راؤنڈر شاداب خان کو فٹنس مسائل کے باوجود سکواڈ میں رکھنے پر بابر اعظم کو شدید تنقید کا سامنا کرنا پڑا اور شاہین کا معاملہ بھی ایسا ہی ہے .

تاہم، شاہین سیریز کے لیے نیشنل ہائی پرفارمنس سینٹر (این ایچ پی سی) لاہور میں جاری کنڈیشنگ کیمپ کا حصہ نہیں ہیں . یہ بھی بتایا گیا کہ تیز گیند باز انگلینڈ واپس نہیں آئیں گے اور ٹی ٹونٹی بلاسٹ سے محروم رہیں گے . دریں اثناء مڈل سیکس نے بھی ان کے متبادل کے طور پر آسٹریلوی بائیں ہاتھ کے تیز گیند باز جیسن بیرنڈورف کے نام کا اعلان کیا ہے، انہوں نے مزید کہا کہ وہ ٹی ٹونٹی بلاسٹ کے سکواڈ میں شامل ہوں گے . شاہین شاہ اپنے ڈیبیو کے بعد سے تمام فارمیٹس میں قومی سیٹ اپ کا لازمی حصہ رہے ہیں اور لیگ کرکٹ میں سرگرمی سے حصہ لیتے رہے ہیں . پچھلے سال انہیں سال بھر کی کارکردگی کے لیے 2021ء کے لیے آئی سی سی مینز ٹیسٹ ٹیم آف دی ایئر میں شامل کیا گیا تھا .

. .
Ad
متعلقہ خبریں