بلے کو بات کرنے دو، رمیز راجہ کا احمد شہزاد کو پیغام

کراچی (قدرت روزنامہ) پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) کے چیئرمین رمیز راجہ نے بدھ کو پاکستان کے ٹیسٹ کرکٹر احمد شہزاد کو ایک پیغام بھیجا جب انہوں نے اس وقت کے کوچنگ پینل وقار یونس کو اپنا کیریئر برباد کرنے پر تنقید کا نشانہ بنایا . پیر کے روز احمد شہزاد نے اس وقت کے ہیڈ کوچ وقار یونس کی طرف سے پیش کی گئی 'منفی رپورٹ' پر الزام لگایا کہ ان کے کیریئر کو نقصان پہنچا ہے .


احمد شہزاد نے کہا کہ میں نے ایک رپورٹ کے بارے میں کئی بار سنا ہے لیکن اسے کبھی نہیں دیکھا . درحقیقت میں نے کئی بار کوشش کی کہ اس میں کیا لکھا ہے لیکن میں ایسا کرنے میں ناکام رہا . ان کا کہنا تھا کہ مجھے یقین ہے کہ اس رپورٹ نے میرے کیریئر میں بڑا دھچکا لگا دیا ہے، میں واقعی چاہتا ہوں کہ یہ رپورٹ عوام کے سامنے آئے، کیونکہ مجھے اپنا موقف واضح کرنا ہے کیونکہ میرے پرستار مجھے ایک بار پھر زمین پر دیکھنا چاہتے ہیں .

نیشنل کرکٹ سٹیڈیم میں پریس کانفرنس میں جب احمد شہزاد کے الزامات کے بارے میں پوچھا گیا تو رمیز راجہ نے کہا کہ احمد شہزاد مایوسی کے عالم میں یہ سب بول رہے ہیں ، جب آپ ٹیم سے باہر ہوتے ہیں تو خود کو جانچنے کی ضرورت ہوتی ہے کیونکہ آپ کے صبر اور مزاج کا امتحان ہوتا ہے، میں احمد کو کہوں گا کہ بلے کو بات کرنے دو ،سکور کرتے رہو ، تم ٹیم سے باہر نہیں ہو گے . سابق کرکٹر نے مثال کے طور پر شان مسعود کا نام لیا . ان کا کہنا تھا کہ شان مسعود کی مثال لے لیجئے، اس نے اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کیا اور قومی کرکٹ ٹیم میں جگہ بنانے کے لیے سکور کرتے رہے .

. .
Ad
متعلقہ خبریں