یو اے ای میں ایمبولینس کو راستہ نہ دینے پر 3 ہزار درہم جرمانہ

ابوظہبی (قدرت روزنامہ) متحدہ عرب امارات میں ایمرجنسی گاڑیوں کو راستہ نہ دینے پر 3 ہزار درہم جرمانہ ہوگا، وزارت داخلہ نے ڈرائیوروں سے مطالبہ کیا ہے کہ وہ ایمبولینس اور پولیس کی گاڑیوں کے راستے میں رکاوٹیں کھڑی کرنے سے گریز کریں تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ وہ وقت پر اپنی منزل پر پہنچ سکیں . مقامی میڈیا کے مطابق متحدہ عرب امارات میں وزارت داخلہ نے ڈرائیوروں کو ہدایت کی ہے کہ وہ سڑک پر ایمرجنسی گاڑیوں کے لیے راستہ بنائیں، اس اصول کی خلاف ورزی پر 3,000 درہم جرمانہ اور 6 بلیک پوائنٹس سزا ہوگی، اس کے علاوہ یہ 30 دن کے لیے ڈرائیور کی گاڑی کو بھی ضبط کرنے کا سبب بنے گا .


اس ضمن میں کہا گیا ہے کہ اگر آپ متحدہ عرب امارات میں کسی حادثے کی جگہ کے قریب ہیں، یا ایمبولینس یا پولیس کی گاڑی کو ٹریفک سے گزرتے ہوئے دیکھتے ہیں، تو یہ یقینی بنانے کے لیے کچھ اصولوں پر عمل کرنا ضروری ہے کہ آپ ایمرجنسی رسپانس گاڑیوں کے کام میں رکاوٹ نہ بنیں، اس لیے یہ بھی ضروری ہے کہ فائر ہائیڈرنٹ جگہوں کے سامنے گاڑی پارک نہ کریں، ایسا کرنے پر 1,000 درہم جرمانہ ہوگا .
بتایا گیا ہے کہ عوامی مقامات پر فائر ہائیڈرنٹس کے ارد گرد کا علاقہ واضح طور پر نو پارکنگ زون کے طور پر نشان زد ہوتا ہے، اس کی وجہ یہ ہے کہ اس جگہ پر پارکنگ آگ لگنے کی صورت میں ہنگامی جواب دہندگان کے کام میں رکاوٹ بن سکتی ہے . وزارت داخلہ نے یہ بھی کہا ہے کہ اگر آپ متحدہ عرب امارات میں کسی حادثے کا مشاہدہ کرتے ہیں تو یقینی بنائیں کہ آپ حکام کو 999 پر مطلع کریں اور اس جگہ پر ہجوم یا غلط جگہوں پر پارک نہ کریں، اس کی وجہ یہ ہے کہ جائے حادثہ کے ارد گرد ہجوم پولیس اور ایمبولینسوں کے لیے جائے حادثہ پر بروقت پہنچنا مشکل بنا سکتا ہے، جائے حادثہ پر ہجوم لگانے پر درہم 1,000 جرمانہ ہے .

. .
Ad
متعلقہ خبریں