ثانیہ مرزا نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹاگرام پر اعلان کیا ہے
ممبئی(قدرت روزنامہ)ثانیہ مرزا نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹاگرام پر اعلان کیا ہے کہ انہیں ہیگن ڈاز روز پراجیکٹ کا برانڈ ایمبیسیڈر مقرر کیا گیا ہے .
گزشتہ دو دہائیوں سے ثانیہ مرزا ہندوستان کی سب سے نمایاں خاتون ٹینس آئیکون ہیں .
حال ہی میں وہ پاکستانی کرکٹر شعیب ملک سے طلاق کی وجہ سے مروں میں ان رہی ہیں . اب اپنے بیٹے اذہان کی تنہا ماں ثانیہ نے ٹینس کورٹ پر اپنے کامیاب کیریئر اور غیر معمولی ٹیلنٹ کے ذریعے اپنی الگ شناخت بنائی ہے .
کچھ دنوں سےبھارتی کرکٹ ٹیم کے فاسٹ بولر محمد شامی سے ان کی شادی کی افواہیں گردش کر رہی ہیں . تاہم ثانیہ مرزا کے والد عمران مرزا نے ان قیاس آرائیوں کو مسترد کردیا ہے .
View this post on Instagram
اب ثانیہ مرزا نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹا گرام پر اعلان کیا ہے کہ انہیں امریکی آئس کریم کمپنی ہیگن ڈازس کی جانب سے شروع کیے جانے والے ہیگن ڈاز روز پروجیکٹ کا برانڈ ایمبیسیڈر مقرر کیا گیا ہے . میڈیا رپورٹس کے مطابق ہیگن ڈاز کی سالانہ آمدنی 3705 کروڑ ہے .
2023 میں ، ہیگن-ڈیز نے خواتین کے عالمی دن پر گلاب پروجیکٹ کا آغاز کیا گیا تھا . اور ان کا مقصد ہر سطح پر خواتین کی حمایت کرنا ہے . یہ پروجیکٹ ان خواتین کو سیلیبریٹ کرتا ہے، جو ٹریل بلیزر ہیں اور انہوں نے معاشرے میں اہم کردار ادا کیا ہے .
روز پروجیکٹ دنیا بھر سے نامزدگیاں طلب کرتا ہے اور اپنے پہلے سال میں 2،500 سے زیادہ نامزدگیاں حاصل کرتا ہے . مزید برآں، یہ لمیٹڈ ایڈیشن کی مصنوعات اور دکانوں کی فروخت سے حاصل ہونے والی آمدنی کے ذریعے برطانیہ، تائیوان اور بھارت میں خواتین کے خیراتی اداروں کی مدد کرتا ہے .