گوگل پر پاکستانیوں نے 2024 میں کیا کچھ سرچ کیا؟ فہرست جاری
گوگل نے مختلف اقسام کی پاکستانیوں کی پسندیدہ تلاش کی فہرست جاری کی ہے
اسلام آباد(قدرت روزنامہ)سال 2024 کا اختتام ہونے جا رہا ہے وہیں پاکستانیوں نے سارا سال گوگل پر کیا کچھ تلاش کیا اس حوالے سے گوگل نے رپورٹ جاری کردی۔
گوگل کی جانب سے کل 6 مختلف اقسام کی پاکستانیوں کی پسندیدہ تلاش کی فہرست جاری کی گئی ہیں۔
گوگل کے ایئر اِن سرچ 2024 نے پاکستان کے ڈیجیٹل منظرنامے کا ایک دلکش بیانیہ جاری کیا، جس کے مطابق کھیل، تفریح، کھانے اور ٹیکنالوجی نے صارفین کو گوگل کے ساتھ جکڑے رکھا اور جس سے قوم کی ترجیحات کا اظہار بھی ہوتا ہے۔
گوگل کے بیان کے مطابق کھربوں سرچز میں سے سال بھر کے دوران سب سے زیادہ ٹرینڈنگ رجحانات کو دیکھ کر فہرست کا اعلان کیا جاتا ہے۔
2024 وہ سال ہے جب پاکستان میں کافی منفرد شخصیات کے بارے میں گوگل پر سرچ کرتے رہے۔
تو آیئے جانتے ہیں کہ پاکستانیوں نے گوگل پر سب سے زیادہ کن شخصیات کو تلاش کیا۔
کرکٹ سرچ کے رجحانات پر چھائی رہی جس میں آئی سی سی ٹی 20 ورلڈ کپ نے قوم کی توجہ اپنی جانب مبذول کیے رکھی۔ پی ایس ایل 2024 کے شیڈول اور میچز کے ساتھ شعیب ملک اور ساجد خان جیسے اسٹار کھلاڑیوں کے بارے میں پوچھے گئے سوالات نے بھی پاکستانیوں کی کھیل سے محبت کو مزید اجاگر کیا۔ اولمپک گولڈ میڈل جیتنے والے ارشد ندیم نے بھی تقریباً 3 دہائیوں میں پاکستان کے لیے پہلا گولڈ میڈل جیتنے کے باعث پاکستانی صارفین کی توجہ حاصل کی۔
یہ جوش و خروش کھیلوں کی دنیا تک محدود نہیں رہا، بلکہ میڈیا شخصیات جیسے ثناء جاوید اور زویا ناصر، بھارتی بزنس ٹائیکون مکیش امبانی، اور سوشل میڈیا کی مشہور شخصیات حریم شاہ اور مناہل ملک کے بارے میں بھی سرچ کیا گیا۔ پاکستان کے ڈیجیٹل منظرنامے میں انٹرٹینمنٹ کا بھی ایک نمایاں مقام تھا، جہاں پاکستانی ڈراموں کی مقبولیت بدستور برقرار رہی، جیسا کہ ”عشق مرشد“ اور ”کبھی میں کبھی تم“ جیسے شوز کی تلاش سے ظاہر ہوا۔ بالی ووڈ فلمیں جیسے ”اینیمل“، ”ڈنکی“، ”بھول بھلیاں 3“، اور ”استری 2“ بھی توجہ کا مرکز رہیں، ساتھ ہی رئیلٹی شو ”بگ باس“ اور شدت سے منتظر ”مرزاپور سیزن 3“ نے بھی دھوم مچائی۔
انٹرٹینمنٹ کے علاوہ، پاکستانیوں نے کھانوں کے ذائقے کا مزہ لینے کے لیے گوگل کا رُخ کیا، جہاں کیلے کی بریڈ اور کریمی پاستا جیسی تراکیب کے ساتھ مقامی پکوان جیسے مالپورا اور توا کلیجی کی تلاش کی گئی۔ لہسن کی بریڈ اور انڈے کے نوڈلز جیسے جلدی بننے والے کھانے، اور موسمی مشروبات جیسے پیچ آئسڈ ٹی نے قوم کے متنوع ذائقے کو مزید اجاگر کیا۔
ٹیکنالوجی کے محاذ پر ، جیمنائی(Gemini) ، اور ری میکر اے آئی(Remaker AI) کی تلاش نے اے آئی ٹولز میں صارفین کی بڑھتی ہوئی دلچسپی کو اجاگر کیا ، جبکہ انفینکس (Infinix)، ریڈمی (Redmi)، ویوو (Vivo) اور ایپل (Apple) کے ماڈلز سمیت تازہ ترین اسمارٹ فونز کے لیے سوالات نے منسلک رہنے کی خواہش کا اظہار کیا۔ “کیسے اور کس طرح کیا جائے(How to) “ کی تلاش سے ایک عملی پہلو سامنے آیا، جس میں انتخابی سال کی عکاسی کرنے والے پولنگ اسٹیشنوں کے بارے میں سوالات اور پھولوں کو زیادہ دیر تک برقرار رکھنے کے بارے میں پوچھے گئے سوالات روزمرہ کی تخلیقی صلاحیتوں کو ظاہر کرتے ہیں۔ والدین کے مشورے، خاص طور پر چار سال کے بچوں کو شیئرنگ سکھانے کے بارے میں، خاندانی اقدار کی اہمیت کو اجاگر کرتے ہیں۔
پاکستان کے لیے گوگل کے کنٹری ڈائریکٹر فرحان قریشی نے کہا کہ رواں برس 2024 کی ایئر ان سرچ رپورٹ ایک ایسے پاکستان کی عکاسی کرتی ہے جو اپنی روایات میں مضبوط جڑیں رکھتا ہے اور ڈیجیٹل دور کے امکانات کو شوق سے اپنانے کے لیے تیار ہے۔ چاہے کرکٹ کے میدان کی بات ہو یا کچن کی، فلمی پردے سے لے کر سرچ بار تک، پاکستانی اپنے شوق دریافت کرنے، اپنی ثقافت سے جڑنے، اور اپنے مستقبل کو سنوارنے کے لیے گوگل کا استعمال کر رہے ہیں۔
مصنوعی ذہانت نے اس بات کو از سر نو تصور کرنے میں اہم کردار ادا کیا ہے کہ سرچ کیا کچھ کر سکتی ہے، اور ہم اپنی صلاحیتوں کو مزید بڑھانے کے لیے پرعزم ہیں تاکہ پاکستانی ویب اور اپنے ارد گرد کی دنیا کو بہتر طور پر دریافت کر سکیں۔“
گوگل کا ایئر ان سرچ 2024 پاکستان کی ڈیجیٹل ترجیحات کا ایک دلچسپ نقطہ نظر پیش کرتا ہے، جو روایت اور جدیدیت کا امتزاج ہے۔