نتیجے کے طور پر، طیارے نے پرواز کے ایک نازک مرحلے کے دوران واپس زمین کی طرف آنا شروع کر دیا . FlightRadar24 کے اعداد و شمار کے مطابق، طیارہ 175 فٹ تک نیچے آگیا . ہے کہ روانگی کے دوران پائلٹ نے فلائٹ ڈائریکٹر کے دکھائے جانے والے اصولوں پر عمل کرنے کا فیصلہ کیا جو کہ صفر فٹ کی اونچائی تھی . یہ بھی معلوم ہوا ہے کہ اس دوران طیارہ عام طور پر بہت کم رفتار سے گھومتا تھا، ہوائی جہاز اب بھی زمین پر 216 ناٹس پر تھا، اور یہاں تک کہ معیاری رن وے ایریا کو بھی اوور کر دیا، اور صرف رن وے کے حفاظتی علاقے میں ہی ٹیک آف کیا . طیارہ پہلے ہی 75 فٹ کی بلندی پر مکانات کے اوپر سے پرواز کر رہا تھا، کہا جاتا ہے کہ بوئنگ طیارے نے تھوڑا ہی اوپر گیا تھا کہ صرف 175 فٹ کی بلندی پر تھا جب یہ 262 ناٹ کی رفتار سے اڑ رہا تھا . لیکن اس کو جلد ہی زمین کی طرف موڑ دیا گیا اگرچہ ایمریٹس نے ابھی تک اس واقعے پر باضابطہ طور پر کوئی تبصرہ نہیں کیا ہے، ایئرلائن نے پیر کے روز پائلٹوں کو درج ذیل الرٹ بھیجا، بنیادی طور پر اس واقعے کا حوالہ دیتے ہوئے:جب کہ ایسا کچھ ہوتا ہے تو نقصان کا اندازہ لگانے کے لیے ہوائی اڈے پر واپس جانا معیاری ہوگا، لیکن پائلٹوں نے واشنگٹن جانے کا فیصلہ کیا . ریاستہائے متحدہ (یو ایس) فیڈرل ایوی ایشن ایڈمنسٹریشن (FAA) اب اس واقعے کی تحقیقات کر رہی ہے، اور یہ کہ چاروں پائلٹوں کو کم از کم معطل کر دیا گیا ہے، یا ممکنہ طور پر نوکری سے بھی نکال دیا گیا ہے . زیر بحث پرواز کا ڈیٹا یہ ہے: باغی ٹی وی کو ذرائع سے معلوم ہوا ہے کہ EK231 فلائٹ میں کسی کو کوئی نقصان نہیں پہنچا، اور بوئنگ 777 کے واشنگٹن ڈلس سے دبئی واپسی کے سفر میں اوور اسپیڈ معائنہ کے نتیجے میں صرف 3 گھنٹے 15 منٹ کی تاخیر ہوئی . ایک جان لیوا حادثے نے ایمریٹس اور کمرشل ایوی ایشن کو بالعموم بہت نقصان پہنچایا ہوگا، لیکن اس سے بہت اہم بات یہ ہے کہ اس میں 300 سے زیادہ افراد کی جانیں ضائع ہوئیں . . .
دبئی(قدرت روزنامہ)ایمرٹس ایئر لائنز کی پروازکو حادثہ ہوتے ہوتے رہ گیا،وجوہات بھی سامنے آگئیں ،اطلاعات کے مطابق عرب امارات کی ایمرٹس ایئرلائنز کی دبئی سے واشنگٹن کے لیے پرواز EK-231، جو ایمریٹس کے جدید ترین بوئنگ 777-300ERs میں سے ایک معروف کانوائے میں سے ہے کو واشنگٹن جاتے ہوئے حادثہ پیش آگیا ،
سول ایوی ایشن کا کہنا ہے کہ یہ پرواز رجسٹریشن کوڈ A6-EQI کے ساتھ، پیر 20 دسمبر 2021 کو صبح 2:25 بجے روانہ ہونے والی تھی .
تفصیلات کے مطابق، واشنگٹن جانے والے ایک بوئنگ 777 نے پرواز کے تھوڑی دیربعد ہی طیارے کو زمین پرواپس اتارلیا ، یہ بھی کہا جارہا ہے کہ فلائٹ ڈائریکٹر، آٹو پائلٹ جیسا نظام، تقریباً ٹیک آف کے بعد طیارے کوزمین پردوبارہ اتارا گیا
غیر مصدقہ رپورٹس اور FlightRadar24 کے اعداد و شمار سے یہ پتہ چلتا ہے کہ پائلٹ ٹیک آف چڑھنے کی اونچائی کو درست کرنے میں ناکام رہا، جسے 4000 فٹ کی بجائے 00000 فٹ پر سیٹ کیا گیا تھا .
متعلقہ خبریں