ہوٹل کا کھانا دیکھ کر خاتون کی چیخیں نکل گئیں، لیکن کیوں؟تفصیلات جانیں اس خبرمیں

اسلام آباد (قدرت روزنامہ)ہوٹلوں کا کھانا صحیح طریقے سے دیکھ بھال کر کھایا کریں کہیں ایسا نہ ہو کہ آپ کے کھانے میں سے بھی کوئی خطرناک کیڑا نکل آئے . ایسا ہی ایک واقعہ برطانیہ میں پیش آیا جہاں ایک عورت کے کھانے میں گھونگا نکل آیا جسے دیکھ کر اس کی چیخیں نکل گئیں، چلیو والشا نامی خاتون نے سوشل میڈیا پر اپنا تجربہ شیئر کیا اور بتایا کہ میں نے ایک مقامی ریستوران کو آن لائن روسٹ کا آرڈر دیا تھا .

غیر ملکی خبر رساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق ان کا کہنا تھا کہ جب میں اور میرا ایک دوست کھانا کھا رہے تھے کہ اس دوران جب میں تین چار لقمے کھا چکی تو میں نے دیکھا کہ میرے دوست کے کھانے میں مٹر کم ہیں .

خاتون کے مطابق جب انہوں نے اپنے روسٹ میں سے مٹر تلاش کرنے کیلئے کانٹے سے روسٹ کو کریدا تو دیکھا کہ ایک مردہ گھونگا اس میں موجود تھا . چلیو والشا نے بتایا کہ اسے دیکھ کر میری حالت خراب ہوگئی اور جی متلانے لگا اور میرے منہ میں جو نوالہ تھا اسے بھی تھوک دیا بہت مشکل سے خود پر قابو پایا ورنہ مجھے قے ہوسکتی تھی . خاتون نے فوری طور پر اس کی تصویر بنائی اور سوشل میڈیا پر شیئر کرکے مذکورہ ریستوران کو بھی آگاہ کیا، بعد ازاں انتظامیہ نے اس سے رابطہ کرکے اس سے معافی مانگی اور اس کی رقم بھی واپس کردی . متاثرہ خاتون کا کہنا ہے کہ میں نے عہد کرلیا ہے کہ اب آئندہ اس ریستوران سے کوئی بھی چیز نہیں کھائیں گی . اس حوالے سے مذکورہ ریستوران کے ترجمان نے اپنے بیان میں کہا ہے کہ ہمیں افسوس ہے کہ ہم نے اپنے معمول کے اعلیٰ معیار کے مطابق کھانا فراہم نہیں کیا لیکن خاتون کے مشکور ہیں کہ انہوں نے اس کی نشاندہی کی جس کیلئے ہم ان سے معذرت خواہ ہیں .

. .
Ad
متعلقہ خبریں