ایمریٹس ایئرلائن کا 5 مقامات کے لیے پروازیں دوبارہ شروع کرنے کا اعلان

دبئی (قدرت روزنامہ) دبئی سے تعلق رکھنے والی ایمریٹس ایئرلائن نے 5 مقامات کے لیے پروازیں دوبارہ شروع کرنے کا اعلان کردیا . معروف فضائی کمپنی کی کی ویب سائٹ پر جاری کردہ ایک بیان میں کہا گیا ہے کہ 13 جنوری سے ایمریٹس گنی (CKY) ، کوٹ ڈی آئیوری (ABJ) ، گھانا (ACC) ، یوگنڈا (EBB) اور (لوانڈا) جمہوریہ انگولا کے لیے مسافر خدمات دوبارہ شروع کر دے گا تاہم دبئی پہنچنے اور یہاں سے منتقل ہونے والے تمام مسافروں کو درج ذیل کورونا کے احتیاطی پروٹوکول کو پورا کرنا ہوگا .


- گنی (CKY)، یوگنڈا (EBB) یا گھانا (ACC) سے دبئی انٹرنیشنل ایئرپورٹ کی طرف سفر کرنے والے مسافروں کو دبئی پہنچنے پر 48‑گھنٹے قبل لیا گیا پی سی آر ٹیسٹ کا منفی نتیجہ درکار ہوتا ہے .
- گنی (CKY)، یوگنڈا (EBB)، گھانا (ACC) اور کوٹ ڈی آئیوری (ABJ) سے سفر کرنے والے مسافروں کے لیے دبئی میں ٹرانزٹ کی صورت میں صرف حتمی منزل کے اصولوں پر عمل کرنے کی ضرورت ہوتی ہے یعنی کوئی 48 گھنٹے یا 6 گھنٹے قبل کا پی سی آر ٹیسٹ اگر ان کی آخری منزل کی طرف سے لازمی ہے تو درکار ہوگا بصورت دیگر اس کی ضرورت نہیں ہوگی .

- انگولا (LAD) یا کوٹ ڈی آئیوری (ABJ) اور ان باؤنڈ دبئی سے سفر کرنے والے مسافروں کے پاس دبئی پہنچنے پر 72 گھنٹے کا پی سی آر ٹیسٹ ہونا ضروری ہے .
- انگولا (LAD) سے سفر کرنے والے اور دبئی کو منتقل کرنے والے مسافروں کے پاس صرف 72 گھنٹے کا پی سی آر ہونا ضروری ہے .
- گنی CKY سے سفر کرنے والے مسافروں کو حتمی منزل کے قواعد پر عمل کرنا چاہیئے ، جو کہ کوئی 48 گھنٹے یا 6 گھنٹے کا پی سی آر ٹیسٹ نہیں ہے جب تک کہ یہ حتمی منزل کے لیے لازمی نہ ہو .
- ٹریول پروٹوکول کے تحت سفر کے لیے قبول کیے گئے مسافروں کو روانگی کے مقررہ گھنٹوں کے اندر منظور شدہ سہولت پر کیے جانے والے ٹیسٹ کے لیے QR کوڈ کے ساتھ ایک درست منفی کورونا پی سی آر ٹیسٹ سرٹیفکیٹ پیش کرنا چاہیے، ٹیسٹ کی درستگی کا حساب اس وقت سے کیا جانا چاہیے جب نمونہ لیا گیا تھا .
- جن مسافروں کی آمد پر کورونا پی سی آر ٹیسٹ کرانا ضروری ہے، انہیں ٹیسٹ کا نتیجہ موصول ہونے تک خود کو قرنطینہ میں رکھنا چاہیے .

. .
Ad
متعلقہ خبریں